Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Danko, jako bych tam byla;-) jste šikulky, když jste to zvládliR^

1 0
možnosti
Foto

Byla to sranda, taková rodinná bojovka. Slož si svoji komodu. VHezký den, Jituško.

1 0
možnosti
Foto

Krásný sekretář, pardon domeček pro kočku.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^krásný a vtipný blog-a kočičák je jak třešnička na dortu:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Takže se to povedlo, přesně, tak jsem to měla v úmyslu. Děkuji Libuško.R^V

0 0
možnosti

Ďabelská skládačka, Dani! :)))) jsi nejlepší!

1 0
možnosti
Foto

No musím být skromnější, jsou lepší, ale díky Jani ;-DR^V

1 0
možnosti
Foto

J64a48n 49P70r72a50ž70á40k

18. 10. 2018 16:57

R^Dani, jsi sikovna holka, uz i kocicak se zabydlel. Jen ti prepravci, kdyby byli co k cemu, by Ti to pomohli rozsroubovat:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo ́, měli toho asi od rána dost, bo každý "normální chlap" by mi pomohl...ten můj už spal, je skřivan....;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^A kočičák taky asistoval?

2 0
možnosti
Foto

To víš, že jo tu polici zkoumal dobrovolně. Hrozný zvědavec.

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik