Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To bylo krásné povídání, a krásné prostředí i v zimě ... R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Ano i v zimě je tam krásně. V

0 0
možnosti
Foto

jo, lázně... dvakrát jsem absolvovala a myslím, že bych je zas potřebovala. bylo to tam super...R^

1 0
možnosti
Foto

To jsem si říkala, jak tam vydržím, tak dlouho. Uteklo to, až nějak moc rychle. Děkuji za nakouknutí.V

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná vzpomínka na příjemné chvíle v lázních. Tělo si trochu rozmazlování a uzdravování zaslouží, jen dodatečná reakce bývá trochu bolavá, ale i ta přejde a pak ty léčebné účinky o sobě teprve dají naplno vědět.;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. To bych potřebovala ať můžu zase do práce. Hezký den přeji a těším se na nějakou kavárenskou básničku.V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc Ivanko. V

1 0
možnosti
Foto

Jo, šviháci lázeňští...;-D;-) Ale mobil na procedurách, to fakt ne.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem mobil nosila, abych věděla kolik je hodin. Ale bez zvuku.

1 0
možnosti

Dano, tak to jste si to pěkně užila, a odpočinula si:-))

O lázních je známé, že se efekt dostaví později, až se vše rozbouřené léčbou uklidní.

Mějte se čím dál, tím lépe:-)

1 0
možnosti
Foto

R^pěkné fotky-vypadá go tam moc hezkyto hýčkání bych si taky dala líbit-doufám že zabralo:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji no to doufám, také.

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že procedúry zabraly, a že sis pořádně odpočinula, Danko.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

No páteř lepší, jenom mě bolí klouby sotva chodím a smrdím kafrem. Prý to je normální reakce. Bylo to tam, super každý človíček by si zasloužil minimálně tři týdny hýčkání. R^

1 0
možnosti
Foto

J35a93n 72P87r86a42ž93á70k

18. 12. 2018 19:36

R^Krasne fotky, Dani. A jednou mi budes muset tez vypravet o sve praci:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. No raději ne nikdy nevím kdy přestat.;-D Ale ještě jsem doma, jsem trochu jako přejetá parním válcem. Prý se to srovná, tak nevím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nákuk Jituš.V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS