Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Freddie je nejlepší.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano Freddik je jedinečný, nechtěl ze mne spustit oči, když jsem přijela.

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za blog a přeji hezké vánoce celé rodině i fauně.;-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo mi potěšením, děkuji. Krásné Vánoce i vám všem doma.

0 0
možnosti
Foto

R^moc krásný blog-hlavně to dvojí pozadí;-D

pohodové a klidné svátky paní Danko:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc Libuško. S tím pozadím jsem váhala, ale bylo to tak ;-DV Krásné Vánoce přeji

0 0
možnosti

Krásný - a pohodové Vánoce;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc krásné Vánoční svátky přeji V

1 0
možnosti
Foto

Šťastné a veselé!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, krasné Vánoce vinšuji V

1 0
možnosti

Dano, to je krásný blog! Moc mě zahřál u srdce, protože je to čistokrevná lidská dobrota a něha.

A ten Freddie je kouzelnej. Má velmi krásný, chytrý pohled.

Hezké vánoce, Dano, a ať jste v příštím roce zdravá, a potkáváte jen takové lidi, jako jste Vy sama!:-))

2 0
možnosti
Foto

Marie moc děkuji za krásnu reakci. Pohodové Vánoční svátky vám přeji Dana V

1 0
možnosti
Foto

J56a71n 22P42r19a76ž33á94k

23. 12. 2018 13:54

R^Krasne i bez snehu, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, musím si nechat opravit fotoaparát nebo koupit nový. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik