Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^krásné fotky-vždycky je na co se těšit;-)

1 0
možnosti
Foto

Někteří vyjedou na kolobrndě;-DV

1 0
možnosti
Foto

J76a59n 42P67r92a59ž40á64k

31. 12. 2018 14:16

R^Krásné fotky, Dani. Přeju mnoho štěstí:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Honzo. A pravou i když dneska jsem četla, že i po čtyřech se může.;-D

1 0
možnosti
Foto

dobře děláš že se těšíš, škarohlídi mají těžký život:-)

1 0
možnosti
Foto

S úsměvem jde všechno líp. V

0 0
možnosti

Dano, moc hezké!

Ať je příští rok pro Vás rokem krásných rán, a hezkých slunečných dnů!:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji paní Maruško, vám také všechno nejlepší v novém roce V

1 0
možnosti
Foto

R^Že zase vyjde, je jedna z mála jistot, co existují.;-)

1 0
možnosti
Foto

A zahřeje naše srdíčka i dušiV

1 0
možnosti

Tak na radostné západy i rána, zkrátka na ty nové zítřky !:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Ano na nové zítřky. V

1 0
možnosti

Ty západy (a nejen západy) slunce přímo miluju - ať máte pořád tak šťastnou rukuR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Také se těším, na jarní sluníčko, ale i zimní paprsky potěší. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik