Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za nakouknutí Jituš. Musela jsem ho napsat je vidět, že spousta lidí je nezodpovědných vůči svým svěřencům. V

0 0
možnosti
Foto

Tyto příběhy mi vždycky vhánějí slzy do očí. Kdo svého peska opravdu miluje, nesmí tohle nikdy dopustit.

1 0
možnosti
Foto

Vůbec si to nedovedu představit, že by se takto ztratila některá moje holčička. Asi bych se z toho lesa neodešla. V

1 0
možnosti
Foto

R^Dani, to je každý rok, spousta zvířecího strachu a smutných příběhů. Tenhle měl naštěstí dobrý konec:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano tady to dopadlo dobře. Ale bohužel, není to tak vždycky. Děkují za nahlédnutí.V

0 0
možnosti
Foto

;-(Každý rok se divím tomu, kolik psů, i malých, se ztratí. Dřívější fenka chtěla vždycky ven, chudák si myslela, že ty rány máme doma... Současný Cliff se neschovává a štěká, ale mladí nechali mámě Agátu a ta zalezla pod gauč.

1 0
možnosti
Foto

Je to smutné na ně koukat, když se bojí. Čím více je konejšíme, tím větší mají strach. Moje Elza je už za duhou se také moc bála.

1 0
možnosti

Tohle ani snad nemůžu číst. To jako, že lidi neznají svého psa? Není snad problém ho na vodítku zavčasu vyvenčit, a pak ho nechat přes to nesmyslné bouchání doma.

Tak snad se majitelé té naháčky poučili.

1 0
možnosti
Foto

Paní Marie oni se možná poučili. Ale je neskutečně kolik lidí riskuje. Vystaví svoje psí kamarády takovému stresu. Někteří je nechají venku na zahradě a potom se diví, že psík zmizel. Moje holky se nebojí, přestože jsou doma a venčìm raději na vodítku.

1 0
možnosti

V národních parcích je to snad zakázáno, ale bohužel ve městech si to zvířátka "užívají". Mého pejsana to neděsí spíše rozčiluje a tak jako při bouřce, tak při této ostrostřelbě pokud vyjdeme na zahradu běhá a hledá ten "traktor", který ten rambajs vytváří a pokud by ho našel, asi by stiskl čelisti...

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za milou reakci. Naši se také nebojí. Když se leknou běží ke mně se schovat, ale jsou asi výjimky. A určitě jim to bouchání nedělá dobře.

0 0
možnosti

Dani, díky za krásný příběh!

Kéž by jich bylo víc takhle šťastných...

Moc Tě zdravím a přeju Ti všechno dobré!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani. Možná to někomu docvakne a aspoň na silvestra svoje broučky zabezpečí. Toho zmrzlého pejska našla až paní-medium. Řekla přesně, kde ho najdou. Bohužel umí najít jen mrtvé. :-(

1 0
možnosti
Foto

R^hlavně že to dobře dopadloVR^ Jinak Lassie se vrací v filmové verzi jsem milovala. taky Bella a Sebastián nebo Irčák Finn, tyhle zvířecí příběhy jsem měla vždycky moc ráda:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano dopadlo to dobře. Jsou to krásné příběhy, Bella a Sebastián jsem viděla. R^ Děkuji za přečtení a reakci.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik