Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je řeč o tom samém "kocourkovi" velikosti pantera? Jak se do toho stolu vešel?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ano vešel, ale fakt nevíme jak. A že mu nic nepřečuhovalo, neviselo aspoň ocásek. ;-D

1 0
možnosti

Je to kus kocoura, Dani!

Holky se nám taky takhle "zmizíkují" čas od času :)))

1 0
možnosti
Foto

R^Dovedu si to představit, Dani. Linda to kdysi vyšperkovala ještě o chlup víc, prostě se po podobném několikahodinovém hledání objevila a my se nikdy nedozvěděli, kde vlastně byla. Víme jen, že venku to nebylo:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hezký den...V

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si říkala, kam se takový kousek mohl schovat. Šikula je to.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ten nám krásně zpestřuje život.V

1 0
možnosti

Jé, Dano, to mám radost, že jste stejní jako já. Úplně se vidím, jak bych šílela:-))

Ale to, co máte v náručí, je snad rys!:-D Je moc krásný!

Díky za kočkolidský blog!:-)

A mějte se, Dano, moc hezky!

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za nakouknutí. V

1 0
možnosti
Foto

R^to je teda kočičí obr8-otakový s hned tak snadno nikam neschová;-D

0 0
možnosti
Foto

No to jsme si mysleli, také, že se nedá přehlédnout......lumpík. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik