Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je mi moc líto! Fakt je, že člověk by si měl čas od času přepočítat vlastní roky s vděčností, že je směl prožít. Všechno pak dostane jiný rozměr.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci. V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Jaromíre.

0 0
možnosti
Foto

Život je dar, važme si ho, protože bohužel většinou neovlivníme, jak dlouhý bude...R^V

1 0
možnosti
Foto

Ani těch padesát není, paní Dano, mnoho, člověk může ještě mnoho prožít a mnoho vykonat. Pro sebe, i pro druhé. A líto je mi každého člověka, zejména mladého... Chápu Vás, také mám (máme) v rodině smutek - odešel nám blízký člověk. V

1 0
možnosti
Foto

Ano já vím a těším se, že ještě něco hezkého zažiji. Vám upřimnou soustrast....

0 0
možnosti
Foto

DaniV

přeji Ti vše dobré:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc...snad toho zlého máme už vybráno....

1 0
možnosti

K tomu se nedá moc napsat.

Jen snad, že Ondrovi klid.

A Vám, Dano, hodně zaslouženého štěstí!:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc. Dost s tím bojuji, při psaní jsem měla pocit, že mi Ondra napovídá.

2 0
možnosti
Foto

R^Po padesátce život rozhodně nekončí-moc krásné povídáníR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik