Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

No, klobouk dolu... před páníčky takových pejsků ... R^ R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji no jsou to naše rozverné děti. Chlupaté.

0 0
možnosti
VF

Jak to napsat, abych neurazila. Myslím to přátelsky - i ty psy máte velké, jak kdojnice.

1 0
možnosti
Foto

Perfektní reakce sedí a pobavila.Děkuji Věrko.

1 0
možnosti
Foto

No kočky to nejsou, ale mazlík jak mazlík. V

1 0
možnosti
Foto

krásní chlupatí miláčkové a moc pěkné fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc Libuško. V

0 0
možnosti
Foto

Psáno opět od srdíčka R^V

1 0
možnosti
Foto

Ano jinak to neumím. Děkuji za milou reakci Jituš. V

0 0
možnosti

Moc hezké psí povídání.

Jsou to bezva psi:-)) a paničky taky.

Díky, Dano!

1 0
možnosti
Foto

Ano, ale pořád se snaží nás obelstít a vymýšlí nové blbosti. ;-D Bee čeká s Okim štěňátka to bude kombinace vynálezců špásu. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Honzo. To vymysleli oni já to jen sepsala. Lumpíci. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano briardí komando. Děkuji za reakci.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik