Diskuse

Boj o život

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji moc vyřídím.

0 0
možnosti

Krásnosmutné....hodně štěstí malým i velkým bojovníkům

1 0
možnosti
Foto

Tohle jsem zažila dvakrát, i s tím smutným koncem...a už to nechci zažít. Poprvé se narodila čtyři koťátka naší Mindě a jedno nepřežilo, podruhé naší Sisince tři a zůstal jen Monty...

1 0
možnosti
Foto

To mě mrzí. Člověk s tím musí počítat, ale nedá se na to připravit. Vždycky doufám, že vše bude ok.

0 0
možnosti

Boj o život nevyšel, ;-(;-(;-(, to je moc smutné. Clověk k těm broučkům rychle přiroste a jakmile jsou nemocní, tak to moc bolí. Rvala jsem, když jsme museli nechat uspat kocoura, řvala jsem, když nám zemřel Rambo, řvala jsem, když umíral Argo. Krasně napsaný článek.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Byl tu pouze 9 dni. Bylo to těžké rozhodnutí, vždycky je to těžké. A máte pravdu člověk přilne k těm němým tvorům. A čím jsem starší tím hůře to snáším. Děkuji za hezkou reakci.

0 0
možnosti

KrásnýR^ A Vy jste statečná, Dano:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale houby statečná brečela a musela jsem do sebe hodit velkého ruma, když jsem přijela s veteriny domů. Nepomohlo to....ale vím, že to jinak nešlo

2 0
možnosti

S takovou láskou by to nenapsal ani zkušený spisovatel. Jsem naměkko.R^V

3 0
možnosti
Foto

A já jsem zase naměkko s vaší krásné reakce děkuji.V

0 0
možnosti
Foto

Jsou sladká, já bych je nikomu nedokázala dát:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Některým lidem se ty miminka předávají krásně. Moc se těší. Přijedou se podívat a to klidně i přes celou republiku. Posílají fotky a příběhy s miláčky. Ale slzy jsou vždycky....

1 0
možnosti

Dano, tedy klobouk dolů! Jste psí máma-profík. Tak ať už z těch chlupáčků máte jen radost!:-))

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie, ano teď už je to radost užívám si to a určitě bude o čem psát až začnou lumpačit. V

3 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik