Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ ať se jim ve světě daří ... jó pejskaři ti se nenudí ... R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji na nakouknutí. Jasně hlavně, že není nuda. R^

0 0
možnosti
Foto

Krásná psí rodinka! Ať se jim daří dobře v nových domovech!VR^

1 0
možnosti

tolik radosti na jedny zahrade! krasny to mate.

1 0
možnosti

I55v90a53n66a 40L92a44n33c57e

29. 7. 2019 12:09

Musí to být těžký nechat je odejít R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Ano je, ale těžší je jim najít ten správný domov. Děkuji za nakouknutí a reakci. V

1 0
možnosti
Foto

R^Dani,krásné, dojemné. Ať jsou všichni drobečkové šťastní, udělali jste doma pro ně maximum co jste mohli. A hlavně s velkou láskou.:-)V

5 0
možnosti
Foto

Děkuji Soni, lásky není nikdy dost. V A zvířátka ji umí vracet hezký den přeji.

0 0
možnosti

Když jsem si byla vybrat štěně - křížence ovčáka s ohařem, taky si mě vybrala - byly jí 4 týdny. Pak jsem jen přijímala hlášení - Kačenka je ze všech nejšikovnější, Kačenka první překonala ohrádku ve dveřích atd. Po líné třináctileté bíglici nám přišel domů uragán! Po konzultaci s veterinářem jsme jí naordinovali dlouhé procházky přírodou, to zabralo. :-)

2 0
možnosti
Foto

Člověk by měl vybírat srdcem funguje to nejlíp. Procházky a také zaměstnat hlavu třeba nějakými schovanými pamlsky je super. V

1 0
možnosti

No jo...s takovými plyšáky se člověk loučí těžko.

A ten Bastien vypadá tak nevinně, že určitě nebyl v té demoliční četě zahrádky::-)))

Mějte se, Dano, moc fajn!:-)

3 0
možnosti
Foto

No Marie zklamu byl. Díru našla určit Bernadette nebo Bogie ostatní se přidali. Malá Špagetka se dost držela mámy, ale teď by tam už byla mezi prvními čertík. V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za milou reakci.

1 0
možnosti

Moc krásný psaní a fotečky , skutečně to hrne slzy do očí...no doufám,že u nových páníčků se budou mít tak dobře,že si na svůj starý domov ani nevzpomenou, alespoň mě se to s mým pejsanem povedlo..;-D;-D;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, věřím, že ano budou to šťastní psi a určitě je budu vědět jak žijí. Moje přání bylo doživotní písemný kontakt. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Nadherna rodinka, Dani. Rozprchla se Ti do svetaV:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Honzo ano rozprchla a budou mít hezký život. V

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik