Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už si chvíli myslela, že si s Gottem normálka tykáte - prostě Valaši - jedna rodina.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavli děkuji za velmi vtipný komentář. Vůbec nevím kde se mi, tam Kája vzal mám oblíbenější zpěváky. Hezký den přeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Moje nejhorší sny bývají v době od pěti do půl osmé ráno. To mě i hlava rozbolí. A většinou jsem někde (jako) v cizím prostředí - buď v pusté krajině bez stromů). anebo ve velkém městě kde je plno cizích lidí... Ukradli mi kabelku, nemám peníze, ani doklady, jsem nedostatečně oblečená... Chci zavolat manželovi, ale buď nemám mobil, anebo si nemohu vzpomenout jeho číslo. To mě pak po probuzení

pořádně rozbolí hlava. Nerada usínám po páté ráno, to už raději rovnou vstanu. Díky za sdělení podobného zážitku. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a reakci. S tím mobilem to mám také , tak. Nutně potřebuji zavolat manželovi a mobil nemá číselník. Hezký denR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Šmarja, Danko, taková divočina???

1 0
možnosti
Foto

Jani, mám i hezké sny třeba ty létací zadržím dech a lítám. Jak se znám dech zadržuji doopravdy. Renča mi nedávno říkala, že jsem ze spaní vyla. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Já to tušil už od těch různých bot, Dani;-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy mám i hezčí sny, ale kde se to v hlavě bere. Děkuji za nakouknuti Honzo

1 0
možnosti

Jé to já nemám tak akční sny ... ale jako mladá jsem se často budila smíchy ...

Vstávání jsem také absolvovala bez budíka... na šestou a se snídaní... i hygiena byla ....;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já stihnu WC a hygienu, ale snídám v práci i s kávičkou. Ani psi se nechtějí tak brzo venčit.

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ To fakt jeden nevymyslí, co se všechno může ve snech zamotat dohromady. Ty moje se snad ani nedají vyprávět;-)

1 0
možnosti
Foto

No právě o některých se psát nedá. Díky za reakci Jituš

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS