Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dani, musel to být hezky výlet. Fotky za 1.

1 0
možnosti
Foto

nejhorší je anakonda:-)

1 0
možnosti
Foto

R^No parádní výlet, tygři jsou obzvlášť povedení. No kočičky, byť kapánek větší. ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni moc děkuji za nakouknuti. Tygři byli bezvadní, takoví přerostení Fredici

0 0
možnosti
Foto

Jejda, hned jsem poznala, že je to ze ZOO Lešná. Také se tam teď po prázdninách chystáme... Díky, Dno, za pěkné snímky a připomínku... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To právě není ZOO Lešná kousek dál na jih v Brně.

0 0
možnosti
Foto

Danko, parádní výlet. Vécko nemá chybu;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jo bylo to super. Byly jsme i v podzemí pod Zelným trhem, také bezvadné. Je tam spousta míst kde se chceme ještě podívat, ale hlavně jsme si to spolu vychutnaly. R^

2 0
možnosti

Krása,potvrzuji není důležitý kde ale s kým, to platí. jako rodilý pražák jsem chodil do ZOO pravidelně, bo vždy jsem miloval zvířata a měl jsem abonentku. Co by kmet jsem nyni zapadočech a chtěl jsem pejsanovi udělat pěkný výlet mezi zvěř v Praze a těšil jsem se na reakci , neboť v Plzni psa do ZOO nepouštějí. No moc ho zvířatka nezajímali ani jeho nejbližší předci vlci , ale o to více čenichal a čenichal,,,,,;-DR^

1 0
možnosti
Foto

U nás je ZOO Lešná je nádherná. Ale toto bylo něco jiného a také parádního. Děkuji za milý komentář. R^

0 0
možnosti
Foto

Vyžrané plazoň - to mě pobavilo :-). Jó, udělali jste si fakt krásný výlet!

1 0
možnosti
Foto

Ty popisky nemají chybu a člověk se u nich zasměje a pobaví. Musí zapojit i fantazii aby to pochopil. Zvířátka mi krásně pózovala a hlavně liduprázdno. R^

0 0
možnosti

Tak tedy hantec mi moc nejde, ale nakonec jsem seznala, že jste byly v Brně ...

Ta scénka na wí sí byla dojemná... Ale vyšlo vám počasí, u nás na severu prší celý den věru ... R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, nechtěla jsem aby to působilo jako reklama, takže jsem místo schválně nepsala. No hlásili déšť, ale počasí bylo na výlety bezvadné. Asi nás mí tam někdo na hoře rád.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS