Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné povídání o moc velkém, šikovném, kocouřím fešákovi:-))

U Vás se má, Dano, jak v ráji, to je jasné.

Díky za milý blog.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie za milou reakci. No je to mazel.

R^

0 0
možnosti
Foto

Tak moc krásnej kocour to je!VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji na živo je ještě hezčí. Darebák malý vleze mezi sošky a pozuje mi na focení, ví, že dostane šunku za to.

0 0
možnosti
Foto

Ještě že já jen mám přezdívku Kocour od páté třídy a o svou chloubu jsem zatím nepřišel a květináče nevrhámR^;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za vtipný komentář;-DNení kocour jako kocour.

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je noční chování správné kočky. Ještě lepší by bylo mít doma v noci ječící mimino, to by se kočky zvědavostí jistě přetrhly, o hlasovém projevu nemluvě. Žádná pomluva kočičích tvorů. Nedávno vyzkoušeno. ;-D

2 0
možnosti

I83v32a42n68a 21L66a74n41c12e

13. 2. 2020 12:29

Pěkný příběh a fotky. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To je krásný a sluší to i Járovi;-)R^Vzdravím na Valachy!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji zdravíme také.V

1 0
možnosti
Foto

R^Je to krasavec, Dani. Trochu podobný naší Rózce:-)V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, hlavně je to parťák dcery.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^On se časem vyklidní.;-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem zvědavá má už tři roky:-) čertík.Aspoň není nuda. Hezký den Klárko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik