Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jupííí, krásný blog, Dani!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Zdeni za milou reakci.R^

0 0
možnosti

Karma za blog pozdrav pejskům... Stateční páníčci,co mají větší pejsky. Já jsem si to teď zkusila. Hlídala jsem čtrnáct dní pejska, asi šesti kilovýho. Byla jsem ráda, že si ho páníčci zase vzali. Byla jsem ucaprtaná , na pokraji sil , ale spokojená.

My jsme měli nedávno Yorkšírku. Tý stačila jenom dlouhá odpolední procházka, ale

s Montym jsme chodily svižně někdy i třikrát denně. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale zase s Bee se nebojím v lese, ani divočáků. A umí také dobře tahat do kopce je to fajn. Z kopce doslova o hubu.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Mno, pokud jde o běžný režim v pracovním týdnu, nic moc se u mě nemění. Jen se mi určitě bude chtít courat venku...;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko ani u mě se nic nemění a pracuji i víkendy. Ale když můžu courám....:-)V

1 0
možnosti

To je ale krásnej blog, Dano!

Samá člověčina a psovina:-))))

A fotky...paráda!

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji Maruško. Krásný večer.V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Honzo, přeji hezkou neděli zdravím i Soňu a držte se. V

1 0
možnosti
Foto

J73a37n98a 75M12a55j18o51v82á

15. 3. 2020 19:41

Díky :-))

A k... "někteří lidí jsou v karanténě dlouhodobě"... včera jsme si dělali chat s Davidem, protože si za ním už fakt nechtěli jít a došlo i na to, jak vnímají to, co se děje. A u nich se vlastně nic nemění...

1 0
možnosti
Foto

Na Davida jsem právě myslela. V

0 0
možnosti
Foto

Máš velké plus za tento blog a dík za inspiraci;-)R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik