Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem taky levá, ale něco jsem ušila.;-)

1 0
možnosti
MV

filmove produkce zastavily veskere prace, zahrada je vice mene obdelana a lidi rousky potrebujou. tak jsme se dali do siti i my

do nedele Vas, Dano, zdravej svadlenaci ze Stredokluk!

2 0
možnosti
Foto

Já vás také zdravím, jste skvělí. Já do práce chodím, tak jsem užitečná aspoň tak. Držte se a hezkou neděli přeji. R^

0 0
možnosti
VN

Také se připojuji a děkuji... Není to dík jen za roušky,ale i za ten pocit,že není vše v háji ... Hned je lépe na duši ...

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, paní Vlasto, ten pocit, že lidem záleží i na ostatních a umí pomoci. Jsou skvěli a nejen oni, všichni co pomáhají. Zase bude dobře. V

0 0
možnosti
Foto

Zdravím na Valašsko, opatrujte se tam. :-) Já jsem zatím ušila asi 10 roušek - vesměs pro rodinu a jednu pro kolegyni. S každým novým modelem se zdokonaluji a snažím se vychytávat mouchy, ten ekologický aspekt mě taky nenapadl.;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavli. Dcera mi ušila model s drátkem na nose aby, to hezky sedělo a drželo tvar. Nevím co ostatní, ale já mám problém, že se mi mlží brýle. Já jsem viděla fotku moře a pláže zasypanou rouškami, tak mě napadlo, že to budou tuny odpadu navíc. V Dávej na sebe pozor Pavli.

0 0
možnosti
Foto

J51a10n86a 88M64a65j42o15v12á

21. 3. 2020 22:13

vidíš, to spojení s šetřením životního prostředí mne vůbec nenapadlo. Mějte se u vás bezpečně.

1 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji za nakouknutí. No právě , že jsem si představila ty tuny.....Látkové se dají používat, déle. Nerozumím tomu možná, že ty jednorázové jsou účinější. Pro lékaře jsou jednorázovky nezbytností.V

0 0
možnosti
Foto

Dani, mluvíš mi z duše. Napsala jsi to neokázale a lidsky, tak má upřímné poděkování vypadat. R^R^R^

1 0
možnosti

Dano, dík za děkovací blog. A moc ráda se k tomu připojím. Zaslouží si to všichni co šijí, i jinak pomáhají.

Držte se, a zdraví především!

2 0
možnosti
Foto

Najdou se zmetci co to umí zneužít, ale věřím, že těch dobrých duší je více. Člověk ví, že v tom není sám a hned je lépe. V

2 0
možnosti
Foto

R^Dani, zdravím a posílám palec Tobě i švadlenkám:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za sebe i ty obětavé lidi. V

1 0
možnosti
JK

V životě by mě fakt nenapadlo, že budu šít roušky. A to jsem kdysi dokázala ušít džíny, džínsku, od batůžku, přes kalhotky a plavky, zimní bundy až po kostýmek.. Loni v létě, na chalupě chtěl náš vnouček vytáhnout na řeku kanoi, a veliký problém, neměl záchrannou vestičku. Tak jsem sedla k šicímu stroji, vzala starý vak, nařezala polystyren a odpoledne už jsme pádlovali na Lužnici.. No.. Tak teď teda roušky..

1 0
možnosti
Foto

Já jsem šila před lety na holky. Ale teď jsme s mužem nemohli seřídit stroj, mudrovali jsme i nad tím jak správně navléci nit. Dcera si stroj odvezla a už šije, také i když je to její premiéra. VR^

0 0
možnosti
Foto

R^V Danko, přesně to si všichni, kdo pomáhají zaslouží. Velký dík.V

1 0
možnosti
Foto

Někdy méně slov, řekne více než dlouhý článek. Cítím to v srdci. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik