Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Labutěnku jsme doma měli... Po vlkodavovi toužím....

Dani, krásné fotky. R^

0 0
možnosti
Foto

Nádherné záběry, takové mazlivé. :-)

0 0
možnosti
Foto

J68o56s54e90f 37B89á67r54t57a

27. 5. 2020 13:29

Moje nejlepší fotka byla, když jsem fotil plavky moji partnerky na chorvatské pláži. Plavky byly pouze z plážových kamínků.

1 0
možnosti
Foto

To musela být nádherná fotka. Dovedu si ji představit. Jo před 30 lety bych se , tak nechala vyfotit i já.R^

0 0
možnosti

zivot je krasnej, Dano, a Vy tu krasu vidite a jeste se dokazete podelit

diky

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná "smečka", to se Vám povedlo! Díky za hezčí ráno.

1 0
možnosti
Foto

Já vám, také děkuji za hezčí den, milou reakcí.R^

0 0
možnosti

Krásné dětičky i zvířátka. :-)

1 0
možnosti

Záleží na modelech... A ti jsou pefrektní... Zvířátka i děti ... R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nahlédnutí. Ano modelové často nespolupracují, nejlepší je moment překvapení.;-D

0 0
možnosti

R^ Výborné snímky.Moc se mi líbí.Máte cit.Kam se hrabou většinou nafoukaní, a to značně, profesionální fotografové, kteří studují na to dokonce jakousi vysokou školu..přisvětlují , osvětlují, mažou, vylepšují pomocí všelijakých technických nesmyslů, atd.

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji. Vážím si vaší hezké reakce. Mám ráda přírodu a také snímky bez zbytečných úprav. Velké zásahy mohou fotce ubrat na kráse.R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS