Diskuse

Mina ve stodole

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To opravdu nevymyslíš, to se musí stát. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

dobrý - kdysi jsme byli na Bistřičce - ta chalupa mi připomíná jistou scenérii

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Jo na Bystřičce je krásně, není to od nás daleko.R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to je dobrá historka.;-D Když jsem byla malá, babička mě posazovala do sena. Jednou jsem jí sebrala šátek a zahrabala ho. Neprošlo to, musela jsem ho hned vytáhnout. Že by ho prý sežraly myši.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. No vzpomínka na stařenku kromě laskavé náruče, dobrůtek, tak si ji pamatuji v šátku. Měla v nich zálibu, měla i nedělní. Vlastně je sbírala. Jeden mám na památku.V

1 0
možnosti

Dano, pěkně jste to napsala. Hlavně, že to se sestrou dobře dopadlo.

Mějte se moc hezky.

Pevné zdraví, a taky hodně štěstí v novém roce 2021!:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie, vám také hodně zdraví a co nejvíce spokojených dnů v dalším roce.V

1 0
možnosti
Foto

Dano, stodolu vidím úplně živě i tu "minu" v ní! VTo je krásné vyprávění a tobě za to moc díky!R^

2 0
možnosti
Foto

Vybavila se mi stodola u babičky na Vysočině. Tam by se taky našlo pokladů a co jsme se tam v dětství se ségrou nařádily! Jednou jsme našly na patře na seně jakýsi kufřík a v něm byla stará žákovská (z 40. let) našeho táty a v ní i různé nepěkné známky;-D - no to byla pro nás bomba (ne mina)!

Pěkná historka, Danko. Užij si hezký zbytek roku a ať se ti vše daří v tom přístím.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli moc děkuji. Ty vzpomínky nám nikdo nevezme. Také přidávám přání ať se ti vede v příštím roce dobře a ve zdraví a celé rodině. V

1 0
možnosti
Foto

J34a88n 19P16r13a24ž55á49k

29. 12. 2020 19:28

R^Taky by ve mně hrklo, a to jsem na vojně byl. Hezké čtení, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Minu známe jenom z filmů. A sestře se vybavilo, že o ní tatínek vyprávěl, tak ji to celou pohltilo. Děkuji Honzo VV

1 0
možnosti
LI

Krásný, mocR^ V té naší stodole na chalupě jsme taky objevili spoustu věcí, můj bože... ty vzpomínky, naladila jste mě na jejich strunu, díky a pěkný celý další rokR^

1 0
možnosti
Foto

Také jste mě potěšila milou diskuzí. Vám také pohodový celý příští rok. Děkuji VV

0 0
možnosti
Foto

I57v90a70n 50M54a72r55e32k

29. 12. 2020 19:15

Karma paní Dano a víc takových blogůR^R^R^. . . . A gde že to je? 8-o

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci. Kde to je? To je tajné ono hlavně už, tam žádné poklady nejsou. Ale vzpomínky zůstanou. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik