Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dani, naštěstí malý problém a už je dobře. Máme to tak nastaveno my všichni majitelé našich domácích kamarádů. VR^

1 0
možnosti
VF

A to někteří lidé říkají "mně je to u zadku". Hloupá fráze, řekla by Any. Moc ráda Vás tady potkávám. Vždycky píšete srdcem a dnes aj našů moravštinů.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Věrko, děkuji za hezký komentář, jsem ráda, že se moje povídání lidem líbí. R^V

1 0
možnosti
Foto

Uf! To je dobře, že je zase dobře;-)R^ Taky hned zmatkařím a to nepomůže. Zdravím na ValachyV

1 0
možnosti

Nejhorší je ten psí pohled co říká...pomoz, prosím!, ale nemůže říct s čím. Než na to člověk přijde, jsou to těžké okamžiky.

Dano, uff...hlavně, že je zase dobře.

3 0
možnosti
Foto

Ano je dobře. Any má podobný zdravotní neduh jako já a to bolest zad. Její máma měla vyhřezlou plotýnku, tak mě její změny chování hned vykolejí. Děkuji za mrknutí mého blogu. Hezký den Marie. R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Je to vzájemné. Určitě už jste zažila, když Vám bylo zle, že pejsek ležel u Vaší postele a nehnul se od Vás. Pes dokáže lépe než člověk vycítit, že s Vámi něco není v pořádku, nejen fyzicky, ale i psychicky.

2 0
možnosti
Foto

Ano je to, tak. Oni se o nás také bojí, zlatíčka

1 0
možnosti
MS

Panebože, já se bála, co jí bude. A dobře to dopadlo. Kdo nemá psa nebo jiné zvířátko, asi nechápe, protože nezná TEN POHLED.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci, však já s bála, také. Any je trochu herečka nikdy nevím, jestli ji něco moc bolí nebo ne. Přiložím kleštičky na drápky k pacce a ona už ječí do předu. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Dani, vylekala jsi mě. Ještě, že to mělo tak rychlé řešení. Pozdravuj ji:-)V

2 0
možnosti
Foto

Ona je Any svá, mě vylekala také ještě, že jsem s ní hned neletěla na veterinu. Diky na koment.R^

1 0
možnosti
PK

Je to přesně jak jste to popsala, ale ani já bohužel nezvládám zachovat klid, prostě to nejde. Díky za blogVR^

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji také. Asi to, tak máme všichni.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS