Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dani, posílám všechnu motýlí energii, která je se mnou spojená... Moc na vás doma myslíme.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, na schodech jsem našla bílé peříčko, že by vzkaz od andílka?

0 0
možnosti
Foto

I já věřím na propojení duší. Ale musí to být krásné duše. Nasyceny láskou ke všemu hezkému, co tady na světě máme. Napsala jste krásné vyznání, modrooká paní.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci. V

1 0
možnosti

Dano, Vy jste podrobovaná takovým životním zkouškám...O Vás někde nahoře vědí, že zvládnete s rodinou všechno. Přeji vám všem moc a moc štěstí, které jistě přinese i lepší zdraví mamince.

Držte se!

(v profilu máte nádhernou fotku)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie. Já si myslím, že všichni lidé si prochází podobnými zkouškami. A jsou na tom hůře. Spousta jich má můj obdiv.V

1 0
možnosti
Foto

Danko, stojím za každým tvým slovem. Zažili jsme toho už tolik, ale musíme doufat.VVVR^

2 0
možnosti
Foto

Já vím Jituško. Nikdo nevíme co náš čeká a nedá se na to připravit. V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS