Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Jak to, že jsem Vás včera přehlédla?? Byla tady hromada covidu, hádání a já jsem potřebovala, něco milého a klidného. Děkuju, že jste tu (nejen včera).R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Věrko, moc děkuji. Kvůli takovým lidičkám jako jste vy píšu. VR^

1 0
možnosti
JM

J88a54n 41M62a38r15e61k

26. 11. 2021 6:43

Dano, otevřte si můj poslední blog....Honza Marek

2 0
možnosti
Foto

Snažím se tam dostat.

0 0
možnosti
Foto

R^Krásná příroda i lavičkový nápad.:-)

3 0
možnosti
Foto

J74a62n 38P74r69a81ž39á71k

25. 11. 2021 20:28

R^Dobrý nápad s těmi lavičkami, Dani. A Tvé fotky jsou moc krásné:-)

3 0
možnosti
JM

J35a26n 97M35a73r96e53k

25. 11. 2021 19:54

Zase jeden z mála blogů, který potěší a pohladí duši. ŽÁDNÝ COVID!!!!!!! Mám také vzpomínku na Vlašsko. Tuiším, že Horní Bečva do toho kraje spadá. Byl jsem tam s mojí chotí na svatební cestě. (Rok 1964)Nádherná klidná krajina, v obchodě, kde jsme kuopovali potraviny, když spatřili pražské mastnáky, hned začali mluvit 'Česky' a já hlupák, aby mluvili tím krásným valašským nářečím. Jenomže pak jsem jim nerozuměl ani slovo a oni se smáli. (já s nimi) Srdeční lidé. Chodili jsme tam po kopcích a stezkách a ejhle, stádo nádherných strakatých kraviček...ale v zadrátované ohradě. To se musí vyfotit, jsem se rozhodl. Opatrně jsem prolezl mezi ostnatými dráty a zamířil kameru na nádhernou milou kravku. Jenomže tam byl hlídací vlčák, který, když mně zmerčil, hnal se po mně. Já ani nevím, jak jsem mezi těmi dráty prolít. Pejsek se zastavil naštěstí za dráty a pokračoval ve vrčení.

Potom jsme šli kolem jedné chaloupky na zelené stráni, tam také pár kravek. To už bylo bez vlčáka a jí fotil. Tu fotku mám zde dodnes, škoda, že se nedá přiložit k diskusním příspěvkům, aspon si to myslím. Vám karma

4 0
možnosti
Foto

To je krásná vzpomínková reakce moc jste mne potěšil. Některé blogy jsem psala valašsky, mnoho lidí nevědělo o čem píšu. Mezi těmi dráty to bylo o úraz. Vím o čem píšu u krav dělám 40 let. Jo fotku bych ráda viděla no škoda, že to tady nejde. Hezký večer přeji celé rodině. R^V

1 0
možnosti
MB

Pohled na rodne Valassko vzdycky potesi, srdecne diky!

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji, také V

0 0
možnosti
JZ

J19a38n 90Z45i68e13g26l79e10r

25. 11. 2021 19:29

Zasloužená karma :-)R^ Nádhera. Kéž lavičko, kéž bys promluvila. :-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za karmu i bezva reakci :-)

1 0
možnosti
VV

Hned jasem si vzpomel na: kez lavicko kez bys promluvila.

3 0
možnosti
JZ

J47a53n 35Z80i96e42g22l29e64r

25. 11. 2021 19:30

To jsme si vzpomněli oba pane Vokoune. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik