Diskuse

Kočičí svět

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

díky za ni..díky i za ty další...VR^

1 0
možnosti
Foto

Ano není jediná, Mia je z útulku. Bohužel, často hledáme pro domovy pro koťátka. Bez osvěty kastrace to bude pořád stejné. :-/

1 0
možnosti
IL

I39v30a14n83a 98L85a90n89c44e

11. 5. 2022 23:42

To jsou krásné kočičkyV a jsem moc ráda, že Ewee se už nemusí stěhovat do nového domova, je to těžké pro kočičky měnit domovy...

2 0
možnosti
KT

Ta je krásná a ty fotky taky.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, fotografování mě baví a ještě, když má člověk tak krásný objekt. :-)

0 0
možnosti

J86a61n 55Š33u20r58c

11. 5. 2022 16:37

Moc hezké povídání od kočičky.

1 0
možnosti
PK

Dvounožec nám zrovna dneska měnil obojky proti parazitům, řeknu vám, to je ale nešika...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ono to také není sranda vyměnit. Hlavně, že se povedlo.

0 0
možnosti
Foto

Ta vyrostla!:-)

Hezké povídání, holka má talent. Nechceš ji ke kompu pouštět častěji?;-D

2 0
možnosti
Foto

Od paní spisovatelky uznání těší. No po klávesnici se prohání ráda, vůbec všechno dělá s nadšením. Určitě ještě něco napíše.

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik