Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Tvou maminku jsem znala jen z Fcb, neuvěřitelně srdečná ženskáV

2 0
možnosti

R^R^R^VSrdíčkový blog. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Paní Evo, děkuji za milou reakci.

1 0
možnosti

Jo je to tak, i se mnou tu zůstala a občas mě napomene, krásný blogR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci, ano napomene, nebo dokonce nasměruje na další cestu. VV

0 0
možnosti

Vše dobré zůstává, i když se změní v neviditelné...

2 0
možnosti
Foto

Danko, to je vyznání, které vychází přímo ze srdíčka. A já, Tvoje malá teta, Ti za tento blog nesmírně děkuji.VMám vás všechny moc ráda, však to víšVR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Jituško, však mě znáš, muselo to ven. Od rána obhlížím, ty nádherné květy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik