Diskuse

Běž lásko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je krásné vyznání lásky. Vzpomínky nikdo nevezme. Držte se.

1 0
možnosti
IL

I96v26a71n62a 39L55a59n37c28e

1. 11. 2022 12:06

Já vím, do psího nebe jsem sice vypravila jenom dva psíky, ale byla to příšerná bolest. Do kočičího nebe jednoho kocourka, a nebylo to o nic lepší. Jsou to mazlíčci, kteří s námi uplně srostouVVV

1 0
možnosti
Foto

Ano je jedno jestli je to pes nebo jiný mazlíček...

0 0
možnosti
Foto

;-(já to mám takhle s kočkama

1 0
možnosti
Foto

To je neskutečně sugestivně napsané!R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci.

1 0
možnosti
Foto

Pes, či iný zvierací kamarát, má jediný životný cieľ venovať nám svojeV. Cítim s Vami.V Tiež sme si doma tým prešli. Keď odišiel náš psí člen domácnosti Dag, mi kamarátka povedala, že keď to prebolí iste posktyknem krásny domov inému psíkovi a tak sa po čase i stalo a máme jazvečicu AmyV

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Nebyl to náš první pes. Poskytli jsme domov i týrané fence. Máme ještě tři psy, ale ono to stejně bolí vždycky. Jsou to členové rodiny a souhlasím je to jedno, jestli je to pes či kočka, křeček.....V

1 0
možnosti
Foto

Snažím se nebrečet, Niki neměla ráda, když jsme byli smutní, ale slzy stejně tečou samy....přece jenom přinesou úlevu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik