Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj, jsem tu s velkým zpožděním, ale jsem tu rád :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj. Děkuji za milou reakci R^

0 0
možnosti
Foto

Bych tě roztrhla jak hada, taková výprava kvůli procházce.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Klári v pohodě. V záloze byl plán B. ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ Parádní výlet, až dojedu, zaběhnem tam spolu!

1 0
možnosti
Foto

Určitě, nebo uděláme procházku. Ukážu ti některé lavičky a nejkrásnější místo v dědině nad námi. V

0 0
možnosti

Nejdřív poděkuju za ten úplně první obrázek - nádherný strom!

Pak za to krásné jméno "Věruška" ;-)

Obě rozhledny s Cimrmanovou rozhlednou jsou ozdobou naší vlasti!!

0 0
možnosti
Foto

Návod na použití rozhledny:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak. Děkuji za nahlédnutí. R^

0 0
možnosti
Foto

Krásne i čítanie i rozhľadne R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, za milou reakci. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Milé čtení, Dani:-)

1 0
možnosti

Nádherné! R^

Až budu někde poblíž, určitě si tam zajedu.

A už se těším na ty výhledy podle té panoramatické vysvětlovací cedule (Gabryšova stodola, Pepek Vala, Mostek...):-)

3 0
možnosti
Foto

Ano přesně, tak to tam mají napsané. Děkuji za reakci. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik