Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je nádherné, Dani

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Honzo. Potěšil jsi mě jako vždycky.

0 0
možnosti
Foto

Danko, krásný. Podle nadpisu jsem se lekla, že se ptáš mě

1 0
možnosti
Foto

Tak to je kouzelné vyprávění. A s dobrým koncem. Jasná karma

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. to jsem ráda, že povídání líbilo.

1 0
možnosti
IL

Nádherné slepičky a nádherně popsané, že jsem se pobavila.

1 0
možnosti
Foto

Super, děkuji a vy jste mi udělala radost svou reakcí.

1 0
možnosti
MB

Jojo, kury me provazely celym mym detstvim, stejne jako micaci ...

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ano také máme mycáky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik