Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Gladioly dlouho vydrží a nedusí.... R^ ;-) R^

1 0
možnosti
Foto

Vděčná květina. R^

0 0
možnosti

To je tedy krásy najednou!

Gladioly jsou vznešené a v široké paletě barev:-))) Proto i oblíbené.

Dano, díky!

1 0
možnosti
Foto

Marie, to jsem ráda, že jsem vás potěšila, byl to hezký zážitek R^V

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, od tebe mě milá reakce těší obzvlášť. R^

0 0
možnosti
PK

Omlouvám se,bo nerespektuji,že to je především pro něžné pohlaví a taky za trošku cynismu. Kytky jsou to nádherné ale jíst se to nedá, chce to hodně vody a žere to vzduch.....no a jako alergik už prskám jen při pohledu na ně, ale je to pravda jsou krásný a taky je kupuji ale mé okolí má nejraději ty luční....;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za super komentář. Můj muž

zahrádkář tvrdí, že kytka která se nedá sníst je o ničem. Já s ním v tomto nesouhlasím. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik