Nechci to vzdát, mám důvod tu posečkat

4. 04. 2021 13:36:18
Žijete si svůj poklidný život. Sledujete dění kolem. Tíží vás situace kolem vás, ve světě. Ano, myslím tím svět coronaviru.

A přijde den, kdy zaútočí i na vás. Celá rodina se o vás bojí, protože váš věk je už v ohrožených číslech. Nic se nedá dělat, omezíte kontakt svých nejbližších. Naštěstí útok vetřelce, tolik obávaného, berete vlastním Býčím přístupem. Trochu s rezervou a odstupem. Hlavně s klidnou hlavou. Rodina se stará o přísun jídla, léku a optimismu. „Všechno zvládneme“

Jak nás učila naše milovaná babička - maminka Marie. Když rodina drží spolu, dáme to.

Vir se snaží zdolat naše, tolik léty zkoušené tělo, ale nedáme mu šanci. Když jsme zdolali rakovinu, tak není důvod podlehnout. Běž do háje, ty zmetku! Zažili jsme horší věci.

Věříme, že ještě krásné věci budou.

Chceme vidět, jak se daří mým dcerám a vnoučátkům. To je důvod proč pobýt na tomto světě ještě o chvilku dýl. Vždyť nejmladší vnučka je ještě dítě.

Corona, mizí v dáli, je to fajn - další malé vítězství. Hrozně moc se těšíme na jaro, léto. Náš dům - domov prošel změnou.

Posezení na balkonu ve vánočním dárku - křeslu, bude nádherné. Moc se těšíme.

Toho večera to přišlo náhle. Urputná bolest v břichu směřující od zad. Víme, kde hledat pomoc. Dcera už si poradí.

Nečekal to nikdo, takový zvrat. Stojíte na svých nohou a najednou...cítíte, jak cit v nich mizí.

To musí být jenom zlý sen.

Přežíváme obávanou nemoc, stojíme na svých nohou a v okamžiku mizí jistota.

Co stalo?

Nevíme.

Všichni mlčí. Stěhují vás z místa na místo. Člověk leží sám v pokoji, zvládá jenom svoje myšlenky. Co se stalo a proč mně.

Nerozumíme tomu, včera jsem stála na svých nohou, dneska je to jinak.

Já to takto nechci. Proč? Za co? Žila jsem podle pravidel, vychovala tři děti. Nikomu neublížila. Já vím život není fér.

Možná je čas, aby moje děti ukázaly to, co jsem do nich vložila. Já vím, že se můžu na ně spolehnout. Jsem si jista. I jejich táta, který se snažil, abychom nestrádaly, to ví i když už všechno sleduje z druhého břehu.

Toto všechno chci vykřičet do světa. Vím, že moje dcera mě slyší. To se těžko chápe, ale propojení funguje. Poví vám můj příběh, není důležité, co se stalo. Ale to, co bude. Život trochu jiný, ale bude.

Já vím, že nemusím mít strach co se stane. Rodina je největší štěstí, jistota......Chci ještě pobýt se svými dětmi a vnoučaty, pravnoučaty. A jestli to „někdo“ pro mě přichystal takto, nevzdám to. Bude to další etapa mého života, chci si ji užít každým coulem.

„Neboj se maminečko naše, my tě nedáme, milujeme tě .......tvoje děti, vnoučata, pravnoučata, sestry, bratři ...milujeme tě.

Pro nás děti jsi nejdůležitější žena života.

Autor: Dana Adámková | neděle 4.4.2021 13:36 | karma článku: 24.72 | přečteno: 641x

Další články blogera

Dana Adámková

Jak jsem k titulu přišla

V naprosté tmě jsme téměř narazily na další osobu, o které jsme neměly tušení. Mladíka jsme se trochu lekly. Koho také čekat uprostřed noci ve tmě u hřbitova.

6.10.2023 v 15:32 | Karma článku: 16.47 | Přečteno: 465 | Diskuse

Dana Adámková

Kde máš sestry

A najednou tam zůstal sám, největší, smutný bez spolužáků. A začala hra na schovávanou. Bohužel jsem měla babu.

5.9.2023 v 16:27 | Karma článku: 16.32 | Přečteno: 374 | Diskuse

Dana Adámková

Přiškrcený doktor

Najednou se objevil anděl. Lidský anděl sestřička, kterou jsem znala. Chytla mě za ruce a říká: „Miminko zůstalo v blbém místě. Musíš se hodně snažit, musí rychle ven.“

19.4.2023 v 14:43 | Karma článku: 20.77 | Přečteno: 574 | Diskuse

Dana Adámková

Maruška nebo Věruška

Skočíme si na Marušku, nebo Věrušku? U nás v dědině je možné všecko. Nad „dědinú“ se pyšní krásná rozhledna Maruška. Je to výletní místo turistů aj domorodců.

18.3.2023 v 23:24 | Karma článku: 18.61 | Přečteno: 329 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 15 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.01 | Přečteno: 179 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.95 | Přečteno: 315 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.44 | Přečteno: 95 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 554 | Diskuse
Počet článků 125 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 584

Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...