Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Celý život jsem toužil po pejsanovi, ale jako velmi pracovně vytížený člověk jsem si to nemohl dovolit. Jak se blížil důchodový věk,odmítl jsem pracovat a začal vybírat plemena a nakonec to byla borderka, mám kluka přesně rok a jsem asi nejštasnější dědek pod sluncem. Žijeme spolu na chalupě občas na víkend přijede žena a děti a kamarádi.Zpočátku jsem s nim spal v garáži a likvidoval jeho vylomeniny.Následně jsme začali putovat po cvičácích a vyzkoušeli vše co bylo mořné(sna ještě coursing nám schází). Za rok jsem ztratil 10 kg a kamoš uš nespí v domě ale v kotci,tedy raději mimo něj. Ráno se na sebe strašně těšíme a když jedu na nákup nemohu se dívat na jeho vyčítavé oči. Dovolené jsou odpískané,alespon ty v zahraničí , nevadí mě neschází. Ráno v 5 jsme na noze pak na hřišti pul hodka s míčem a pak další ptákoviny. No jo důchod padne většinou na něj ale je to nej kamarád co jsem měl.

4 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik