Diskuse

Ještě, že tě, lásko, mám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dano, a konečně mi došla řeč:-))

To je krásně napsané vyznání.

Už zbývá jen přát, ať vám to spolu klape, a hodně dlouho vydrží!:-)

3 0
možnosti
Foto

Marie, moc děkuji, tak jako všude i u nás se občas přeženou mraky. Ale nakonec zjistíme, že jsou to prkotiny. Hezký den přejuV

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné, Dani. Ale nás se Soňou v tom počtu let nedoženeteV:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to vám moc přeju, že jste spolu vydrželi. Dneska je dlouholetý svazek vzácnost. VR^

1 0
možnosti
Foto

Mimoděk mě napadla jedna písnička od Elánu: "láska to je voda, co mne drží nad vodou...". Přeju Vám té lásky vrchovatě i do dalších let a taky hlavně zdraví a pohodu.VR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Elání jsou nejlepší a na tu píseň, jsem zapomR^Věla hodila by se přesně. Děkuji moc a přeju také pohodový den i život.

1 0
možnosti
Foto

Danko, přeju ještě hodně krásných let, vždy jen s lehkým potápěním a šťastným nadechnutím;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Jituš však to znáš, občas má člověk pocit, že se u nevynoří. Nakonec si uvědomí co je důležité , že to prostě musí zvládnout.V

1 0
možnosti
Foto

Mě to povídejte, já žiji s mojí paní už 38 let ! A poučení ? Pro muže je těžké vydržet celý život s jednou ženou a nezahnout jí. Pro ženu je těžké vydržet s jedním mužem a nezabít ho. Tak přeju ještě další dlouhá léta bez utopení.

2 0
možnosti
Foto

Krásně jste to napsal a je to pravda. Přeju vám, další společné krásné léta ve zdravíčku a pohodě.R^V

0 0
možnosti
Foto

Tak už napříště přeji jen samé hezké vodní radovánky. A samozřejmě všechny jiné. A máte můj obdiv. Oba.

1 0
možnosti
Foto

Jani děkuji, vám přeju krásný denR^V

0 0
možnosti

VPřeju Vám oběma hodně roků ve zdraví a lásce, DaniV

1 0
možnosti
Foto

Jani já vám také a hlavně to zdravíčko aby bylo, měj se pohádkově VR^

1 0
možnosti