Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Vtak hodně zdraví a štěstí, ať se takové situace už neobjeví.

1 0
možnosti
Foto

J16a76n46a 43M59a41j40o98v62á

13. 5. 2018 22:46

Dano autorko i Dano maminko, posílám pozdravů, kolik jich jen "malá" Dana unese tak, aby "velkou" Danu nadnesly. Půjde to, venku je tak krásně, že bude fajn tam dojít po svých.

Moc fandím. VV

2 0
možnosti
Foto

Jani, no teda to je ten, nejkrásnější komentář co jsem za celý rok měla. A bylo jich spousta moc hezkých. Děkuji za sebe i mámu. Ona jak udrží tablet, tak si to všechno přečte. V

1 0
možnosti

Dano, za tak krásně napsané vyznání musí být uzdravení na dosah.

Držím všechny palce, co mám!

Mamince hodně štěstí!

3 0
možnosti
Foto

Přeju Vaší mamince, aby se brzy uzdravila, už proto, že má kolem sebe báječnou rodinu.R^V:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. A je pravda, že když nabrala dech uzdravování jde rychleji. R^V

0 0
možnosti
VF

Co dodat. Kdyby pomáhala přání všeho dobrého, byla by maminka Dana zdravá co nevidět. Tak snad pomůže i to přání bez zázraků, vždyť je upřímné.Brzy se uzdravte.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, a milou reakci. Za mámu moc děkuji. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik