Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si dnes spravil chuť. Celé kilometry lesů prakticky nic poněvadž je sucho, pouze na mém oblíbeném a známém vlhčím místě nádhera, cca 60 praváků. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Mé oči plesají. Ježiši, to je ale krása!!!

2 0
možnosti
Foto

VRostou úplně všude, všichni nosí plné košíky.Hezkou neděli přeji.

0 0
možnosti

A u nás kolem maringotky sucho a ani jedna Hřibonoha! ;(

Moc Ti to přeju, Dani! :)

Příští rok, začnu pěstovat houby na pařezech :))))) jestli se tedy dají!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani za zastavení VR^

0 0
možnosti
Foto

R^no to je nádhera!Má houbařská dušička se tetelí blahem;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tak košík a šup do lesa. Děkuji za milou reakci.:-)

0 0
možnosti

To je moc hezké splněné přání. Hned mám chuť na tu máčku. Ta by byla!

Tak ať to není přání, které se povedlo poslední, a další následují:-))

Hezký víkend, Dano!

2 0
možnosti
Foto

Marie děkuji. Máčka byla a jenom se po ní zaprášilo. Mějte se pohodově.

1 0
možnosti
Foto

jéééééééééééééééééééééééééé8-oVR^

1 0
možnosti
Foto

Jeee děkuji za nasýsnutí.V

1 0
možnosti
Foto

R^Teda, Dani, to je panecku ulovek:-)

1 0
možnosti
Foto

To ano a jak znám manžela budou další. Dneska šli oni k fyzioterapeutovi už hlásili, že něco zase našli. R^

1 0
možnosti

D85a31v82i19d 76V53l82k

14. 9. 2018 22:42

Nádhera,prostě náheraR^

1 0
možnosti
Foto

Houby už jsem vzdala, stejně je nejím. A poznám jen červenou krásku.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak aspoň fotečky však ony ty červené krásky jsou nádherné. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Paráda! To je teda úroda.R^:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik