Diskuse

Zpověď

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Dani, přeju Ti hodně zdraví a štěstí. Víc přát neumím...

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani. Tobě také hodně zdravíčka a štěstí přeji, také jsi ten život neměla dosud lehký. V

1 0
možnosti
Foto

VR^držím palce-jste silná ženská a zvládnete cokoliv-ale že je stres silným katalyzátorem mnoha nemocí je nepochybné-láska naopak léč a té vy v sobě máte také hodněR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Libuško za hezká slova. Slíbila jsem si, že už se nedám. Možná si mne budou lidé více vážit, když nebudu hodná blbka. No povahu asi těžko změním jenom budu opatrnější a už ne každému pomůžu. Hezký večer. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik