Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Danuško, to je moc pěkný blog a doprovodila jsi ho opravdu krásnými fotografiemi. Popsala jsi štěněcí život a odchod k novým majitelům tak opravdově, že jsem na konci podlehla dojetí. Snad i proto, že jsem jednou situaci loučení s vypiplanými štěňátky zažila a nemůžu na to zapomenout.R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Zdeni, já budu vzpomínat na ty krásné chvíle s nimi a těšit se ze zpráv a fotek, které mám slíbené. V

1 0
možnosti
IP

Miluju pejsky a při čtení článku jsem měl slzy v očích. Psi jsou opravdu nejlepší přátelé člověka. .Milují vás rádi bez ohledu, zda jste boháči nebo bezdomovci, krásní nebo škaredí, je jim jedno zda jedí ze značkového porcelánu nebo rezavé plechovky, jestli je krmíte kaviárem nebo odpadky a jestli s vámi spí v damašku nebo na hadrech pod mostem..Vždy platí to, co jsem slyšel v jednom filmu "Dejte psu jen kousek svého srdce a on vám dá své celé". Přeji mnoho dalších krásných chvilek.

6 0
možnosti
Foto

Ano přesně tak, proto jsou úžasní. Milují nás více než sebe. Děkuji za krásnou reakci. V

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Moc pěkný fotoblog. Nádherní pejsci. Dle fotek žijete na pěkném místě. R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc. Ano svůj kraj mám moc ráda je to Valašsko

3 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik