Diskuse

Lesní bar

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dano, dokud žil vsetínský strýc (+95), často jsme do toho krásného kraje vyrazili. Moc povedené fotky, jako od profíka R^R^:-) Povedenou neděli mezi lidmi i zvířátky!

1 0
možnosti
Foto

Ani nevíte jak jste mě potěšil, moc děkuji. Já myslím, že tady můžete zavítat i když už tu strýc není. R^V

0 0
možnosti
DV

D89a46v76i34d 44V78l42k

17. 8. 2019 10:02

Dani ,kam se na tohle hrabe moře! A ten lesní bar... To pivko muselo být jak básnička.:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Davide, ano bylo to super. A člověk zažije s kolegy hezký den mimo práci R^

0 0
možnosti
Foto

R^Bezva výlet, krásná krajina :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nahlédnutí R^

0 0
možnosti
LI

Tyhle výlety jsou nádherný, už se těším, až budu moct vyrazit...R^

1 0
možnosti
Foto

Ano člověk načerpá energii, odpočine se, vyčistí si hlavu. Děkuji za milou reakci.R^

0 0
možnosti
Foto

Dani, děkuji za zprostředkování krásné podívané. Musel to být skvělý výlet R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nasýsnutí, Zdeničko. Bylo to fajn. R^

0 0
možnosti
Foto

Krásný výlet! Ten "bar" je fajn nápad, škoda že nepiju pivo.;-):-)R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavli ona i ta voda je super a slivovice je tam , také

1 0
možnosti

Hmm...tak to my v Praze nemáme:-))

Je tam nádherně, vypadá to ještě jako zachovalá pravá příroda.

To byl tedy moc pěkný výlet.

No jo, ale teď mám chuť na toho buřta!:-)))

Ta modrá houba je, Dano, holubinka? Znám houby jen ty "obvyklé".

Díky, že jste se o tu přírodu podělila.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie, přiznám se, požádala jsem manžela o radu jestli je to opravdu holubinka. Takže ano. Jinak jsme našli hriba kováře, ta jeho modrá barva je také zajímavá, hřib pravý a bedlu lesní . Dokonce jsme měli vidinu, že vidíme lanýže ovšem byly to jen polyesterove kuličky.

1 0
možnosti
PK

Moc hezký, pejska asi bolely nožičky...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, nebolely je zvyklá a má spoustu energie. Dříve běhala s dcerou agility. Má 9 let, ale je čilá jak mladice. VV

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik