Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký pokoukání na holky :-)

1 0
možnosti
Foto

Danuško, to je opravdu zajímavá výstava. Některé z těch panenek jsou tak realistické, že bych měla chuť se exponátů dotknout. A nafotila jsi to moc pěkně!!! R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Zdeni, bylo těžké odolat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty realistické vypadají jako ošklivá mimina, ale barbíny pro sběratele moc barbíny nepřipomínají.8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano ty barbíny jsou jiné než je známe z obchodu a celkově o dost větší. R^

1 0
možnosti
Foto

Danko, nádhera, jsou jako živé!R^V

2 0
možnosti
Foto

Jituš nechtěla jsem opisovat, ale tak se mi to sešlo .Děkuji bylo to fakt kouzelné

1 0
možnosti

Krásná, bohatá výstava panenek.

A ty kočárky byly pro děti, ne na parádu:-)) To bylo pohodlí...

Díky, Dano!

1 0
možnosti
Foto

Není za co. V takovém kočárku se vozí kmotřenec od mojí dcery, není nad pohodlí. Matýskovi se v něm moc líbí a vůbec mu nevadí, že má kočárek po mamince. ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Dani, moc pěkná výstava i pro nás alespoň z fotek. Díky. Také jsem doma měla jednu "Sally" a já ji vnímala, že se na mě zlobí. Chtěla jsem to napravit potají vypůjčenou maminčinou rtěnkou. ;-D Pochvala se nekonala.Rv

1 0
možnosti
Foto

;-DDěkuji Soni, vlastně je to pro mě premiéra nikdy jsem si žádnou výstavu, takto nenafotila. Já jsem si více hrála medvědy jeden se jmenoval Petr druhý Pavel.

0 0
možnosti

Krása. Nevím, v kterém městě jste výstavu měli, já podobné viděla v Troskovicích. Ale ne takové množství.R^

1 0
možnosti
Foto

To bylo u nás na vsi v Ratiboři, při výstavě mečíků, majitelky panenek je ještě nikde vystavovaly. Bylo to milé překvapení pro všechny.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS