Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Danuško, prohlížím si ty fotografie už snad 5x a obdivuji je! R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeníčko, to mám velkou radost, že se mi zase něco podařilo. A hlavně těm lidem co se o takovou krásu postarali. A vstupné dobrovolné. To je na tom to nejhezčí žádný sponzor nic jenom lidé lidem. V

0 0
možnosti
Foto

R^ Krásné květiny, úžasné barvy.:-)

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem sama překvapena tou rozmanitostí a krásou. Měli to celé moc hezky připravené i s úvodním slovem. R^

1 0
možnosti
Foto

Impozantní kytky :-) Připomněla jste mi někdejší gladiolová pole, co bývala k vidění na Mělnicku (ale určitě i jinde). Díky

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za nakouknutí a milou reakciR^

0 0
možnosti
JS

Tak to jsem asi divná, ty květiny jsou krásné, ale za pár dní už nebudou, proč? Nejhezčí jsou na záhonku, nebo v květináči, živé... ;-) Kdo mě zná, tak mi řezanou květinu nedává :-)

1 0
možnosti
Foto

Každý to máme jinak, děkuji za reakci a přeji hezký den. R^

1 0
možnosti
Foto

Nádherné květiny, moc pěkné fotografie. R^:-)

Jen mi je trochu líto, že řezaným kytkám se zkracuje život. Radši mám květiny v přírodě, v parku, na zahradě, zahrádce nebo v květináči.

2 0
možnosti
Foto

Krása, moc se ti to povedlo nafotitR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, teď když vidím ty fotky, tak vidím i chyby, ale člověk se učí. :-)

0 0
možnosti
RP

Nádherné barvy R^R^. Klobouk dolů před pěstitelem, vím jak je to těžké, přestala jsem je pěstovat ...nevedlo se, časem byly všechny oranžové:-).

1 0
možnosti
Foto

No já mám problém udržet hezké kytky v květináči, takže mají můj obdiv. Ale dovedu si představit tu radost a překvapení, když se jim povede vypěstovat hezký mečík. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou nádherné:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano to jsou, pýcha pěstitelů. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS