Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Odjakživa máme doma nějakého psa. Měli jsme kokry, německé ohaře, bígla teď barváře. Jsou to oddaní kamarádi. Máme zahradu a tak přes den je na ní. Každodenně s ním vyjedu do přírody, kde se proběhne. V noci je ve zděné voliéře a spí v zateplené boudě. Těžko bych snášel, kdyby v noci štěkal a byl na obtíž sousedům. Naštěstí spí jak zabitý.

1 0
možnosti
Foto

Spí protože jste ho zaměstnal a unavil.Také máme voliéru ze zateplenou boudou. Psi ji využívají k odpočinku. Ono to, tak možná vypadá, ale nenechám je řvát venku aby obtěžovali sousedy. V noci spí doma a opravdu spí. Přes den je zaměstnáváme. Malé fenky běhaly agility, ale už je šetříme přece jenom už jsou v letech. Oki chodí na cvičáky. Je to pracant, rád plní úkoly. A baví ho všechno. S Bee chodím na cvičák jako relax a zábavu už jenom občas. Má ráda stopování je na to moc šikovná. Oba dva jsou po takovém stopování hotoví. Děkuji za milou reakci.

0 0
možnosti
Foto

Paráda, bez zvířat je život je také fajn, ale s nimi je spousta legrace. :-)

1 0
možnosti
Foto

Soni děkuji za reakci. Ano sranda s nimi je velká, ale občas nám připraví i perné chvíle, když třeba onemocní. Ale to ty znáš. R^

0 0
možnosti
Foto

Danko, všem dvounohým i čtyřnohým hodně zdravíčka.R^V

3 0
možnosti
PK

To je nádherná smečka, já se snažím tu mojí rozšířit, zatím to nepadá na úrodnou půdu,ale nevzdávám to. Dnes po takovým čteníčku bude krásnej den;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Krásný den přeji. I já ho budu mít po tak milé reakci. R^

0 0
možnosti
Foto

Na můj vkus teda příliš mnoho zvířat najednou. A páníček se taky vyskytuje, anebo jsou ta zvířata náhražka?

1 0
možnosti
Foto

Vaše obavy jsou zcela zbytečné. Tato rodina by mohla jít příkladem, ve všem, to mi věřte.

4 2
možnosti
IL

Krásní pesani....VVVR^

3 0
možnosti
Foto

R^Jsou nadherni, Dani. Proste takove Tvoje stesti, dovedu si to predstavit.:-)

3 0
možnosti
Foto

Ano.Jako děcko jsem po psovi moc toužila, znala jsem všechny ve vsi. Jsem spokojená i když je to někdy náročnější, ale takový je život. Děkuji a hezký den přeji Honzo.R^

1 0
možnosti
VN

To vám teda do příštího roku přeju hodně energie ... R^;-D... Bylo to moc hezký povídání ... takový pohádkový, ale někdy to musí být peklo ... ;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Nejsem na ně sama, takže to peklo není, teda pokud jsou zdraví. Vám přeji také hodně zdravíčka a radosti ze života, hezký den. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik