Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Hezké vpomínání, i ve městě to bylo prima. My jsme měli park a v něm malý kopeček, a z něho jsme sjížděli do dlouhé ulice, která byla vhrazena pro sáňkování.

Co by na to dnes řekli autaři ? A zimní vybavení šlajfky a lyže po strýci.

Ale vzpomínky jsou veselé... a domů jsme mazali až když jsme byli celí promočení ....;-D

1 0
možnosti
Foto

Šlajfky byly brusle? Takové ty co se přidělaly na boty? No já měla také lyže po dědovi těžké dlouhé, to vázání mě tlačilo do kotníku. Proto jsem se lyžovat nenaučila.

0 0
možnosti
PK

..no a žádný luxusní kanady, normální botky a na ně přidělat šlajfky a už to frčelo na kluzišti tam kde na Šancích na ledě u dnešního Nuseláku...;-D

1 0
možnosti
Foto

Také jsem se učila bruslit na kanadách. Potom mi mamka koupila dívčí brusle, trochu mi trvalo než jsem si zykla na ty zoubky. Bruslili jsme na potoku. R^

0 0
možnosti
IL

I33v96a76n95a 88L18a10n22c37e

25. 1. 2020 23:50

Uhelne prazdniny se hodily, i kdyzme maminka musela vzkopat ven do zimy.

1 0
možnosti
Foto

Tak každému se ta zima nelíbila. Ale i doma bylo dobře ráda, jsem četla, tak to bylo príma. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, vrátila jsem se do dětství:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

R^VDěkuji na nakouknutí.

0 0
možnosti
Foto

Ve vašem věku bych vám ten igeliťák už nedoporučoval. To tělo už není co bývalo.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář. Páteř by mi asi nepoděkovala, to je fakt.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik