Diskuse

Jenom kočka…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dani, je to vyjádřeno velmi přesně. :-)

1 0
možnosti

Dano, to je blog, který mě moc potěšil. Mám ráda lidi, kteří vnímají zvířata jako parťáky v životě, a ne dekoraci na gauč. Lidi si myslí, že když zvíře nemá mimiku, tak nemá ani emoce. Velký omyl!

U vás se mají zvířata bez rozdílu jak v nebi:-)

Hezky se čte, že k vám Freddík vnesl klid...a i radost. Je navíc neskutečně hezkej, a má velmi inteligentní výraz.

Tak ať je vám všem doma pospolu moc a moc fajn!

A dík za milý, lidsko-kočičí blog!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie za velmi milý příspěvek. Dcera dokonce zvládá i práci na 4 hodiny. Prý aby měla pro kočky na lepší granulky a veterináře. A to ji posunulo zase kousek dál. Ono se ani s ČID vyžít nedá. Hezký den přejiV

1 0
možnosti
Foto

Nedávno jsme s Klárou přemýšlely, zda je Freddie sibiřská, nebo ruská kočka.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mainská mývalí, největší plemeno. ;-)

1 0
možnosti

Včera jsem ji pochovala...

Ze zachráněného nikým v ulici nechtěného kotěte vyrostla krásná, čistotná a dobře vychovaná kočičí dáma, která nám dovedla přinést radost i utěšit. Dělala to až do posledního dne svého více než dvacetiletého života.

Zvířata mají duši...a některá překrásnou.

3 0
možnosti
Foto

To je mi moc líto. Vím jak to bolí v naší rodině je více zvířat. Dcera má ještě kočičku s útulku a je pro ní stejně důležitá, jak Fredík. Kočička měla krásný věk. V

1 0
možnosti
JH

Některé pravdy si člověk musí zažít na vlastní kůžiR^

3 0
možnosti
Foto

Krásně od srdíčka napsané, však víme své, DaniVR^

3 0
možnosti
Foto

Tomu že zvíře nemá duši ani cit a necítí bolest věří už jen totální omezenci. Člověk je také součástí živočišné říše, a má s ostatními živočišnými druhy mnoho společného.

2 0
možnosti
Foto

Ale bohužel těch omezenců není málo. Děkuji za milý názor s kterým naprosto souhlasím.

0 0
možnosti
PK

Moc dobře vám rozumím, s dcerou to mám stejnéVa pejsan se stará o mé zdraví, ani nemusí mluvit a říká to očima a posunky, teď například oči praví: ,, Otroku vezmi míč, ručník a plavky a jdeme na hřiště a pak k rybníku, že je po ránu chladno, to přežiješ", tož tak, karma za blog.R^R^

1 0
možnosti
Foto

My si nedovedeme život bez zvířat představit, byl by tak chudý. Děkuji na reakci. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik