Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký, jen mi tam chyběla šipka...pivnice:-)

1 0
možnosti
Foto

Je vidět čemu dávám přednost. Ale při poslední návštěvě Brna jsem si dvě malé dala. Tuším, že se jmenovalo Olešanské.;-D

0 0
možnosti

Pohlazení... až začne platit: podzime, podzime, kams ́ léto pochoval? - ráda zase otevřu Váš blog... -:)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji. Tak to je výzva budu fotit všechnu tu podzimní krásu. R^

1 0
možnosti

Tedy, Dano, vy se tam máte božsky!:-))

Ani jedna fotka "nehraje falešně"...

Moc jsem si ten blog užila. Ta žabí modelka je moc pěkná. Ale která fotka není? Všechny mě okouzlily.

Díky, a ať se máte dobře!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie, pár fotek je z Jižní Moravy. To jste jistě poznala, ale i ta žabka a labutě. R^

1 0
možnosti

D79a74v35i10d 88V65l30k

17. 9. 2020 15:21

A dobře ste se měli;-DV

1 0
možnosti
Foto

Ano celé léto bylo fajn. Mě moc vyhovovalo to chladnější počasí, jenom mě zdržovalo chození do práce od dalších dobrodružstvích.

0 0
možnosti

I12v14a55n17a 17L21a17n36c69e

17. 9. 2020 14:57

Krásná příroda, krásné fotkyR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^R^ My dvě bychom si rozuměly. Příroda, zvířátka, zahrádka, manuální práce, dobré srdce (aby se to rýmovalo, jinak to samozřejmě musí posoudit jiní). Tatra je úžasná, její řidič zajisté také! Karma!!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za velmi milý příspěvek. S řidičem budeme slavit 34 výročí svatby, tak není co dodat. Jenom, že zahrádka je jeho hobby. Máte pravdu určitě bychom si rozuměly. R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné fotky, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc Honzo. Hlavně pro mne má každá fotka svůj příběh. A doufám, že osloví i ostatní lidičky. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS