Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Také jsem si jednou dopřála stejný luxus. Tři fešáci si ke mně nepřisedli, ale byl mně ke stolu "přidělen" jen jeden pán. Hubený, v teplákách, na nohou papuče na přezku. Měl devadesát let a lepšího společníka jsem v životě nepotkala. Úžasně vzdělaný, vtipný, sečtělý, kam se hrabou krasavci.:-)

2 0
možnosti
Foto

A to šlo pobavit se. Od jednoho jsem se dozvěděla zajímavou historii Valachů, to jsem zase zírala já. Žádný machýrek prostě, věděl o čem mluví.R^

1 0
možnosti
Foto

I39v40a31n 18M58a74r75e28k

18. 12. 2018 19:32

Hezká fota, a povídání téžR^V. . . . . . Odkud Vás já jen znám ? 8-o

1 0
možnosti
Foto

My jsme přece Valaši, jedna rodina;-)

2 0
možnosti
JS

Dani, vítej zpět!

Jo a nediv se jim, máš dar slova a když něco miluješ, pak Tě lidi rádi poslouchají i čtou! :)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani, od tebe mě pochvala těší zvláště. VR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik