Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Více takových Markét, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

To by bylo na světě líp. :-) Hezký den přeju, u nás bude asi spací nebo leje a aj psi sú zalezení ;-D

1 0
možnosti
JS

Vholky zlaté se srdíčky na správném místě VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani ono ho správných lidech se píše dobře. A ti zlí nestojí za to abych se s nimi zabýval. Děkuji za nakouknutí V

1 0
možnosti
Foto

Hezké andělské povídání, kdoví, jak by skončilo, nebýt Markétky;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Těžko říct kámoši z mokré čtvrti se na něho vybodli.V

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DTo snad ne. A vím, že to není vtipné, před časem jsem takhle probudila pána spícího opřeného o popelnice, jestli mu něco není... Ale kalhoty mu nespadly!;-)

1 0
možnosti
Foto

To clovek, nevymyslí;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik