Diskuse

Nezvaný host

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Tak to byla klika, že byl vynalezen hromosvod. Jednou jsem byla u rodičů na venkově a práskl do domu, kde jsem byla sama s malou dcerkou. O kousek dál sousedům blesk zapálil stodolu, naštěstí ji včas se sousedy uhasili. Jak se bouřky nebojím, tehdy byla ve mě malá dušička.;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci a příběh. Co vím, tak dříve byly stodoly častým terčem, teď už jsou málo kde k vidění. V

0 0
možnosti
Foto

Ještě že to dobře dopadlo! Já bouřku taky nemusím. Předevčírem bouřka vyřadila benzínku u Humpolce, kde jsme cestou do Prahy s Klárou stavěly. Dokonce ani WC jsme nemohly použít, protože ta závora u dveří byla na elektriku. Naštěstí to po chvíli naskočilo.

R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí. Teď ty bouřky řádí, nás většinou nějaké hrůzy obejdou, ale když už tak ať to stojí za to.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

PániR^, příběh skoro hororový. Skvělé, že se nikomu nic nestalo. Já se bouřky bojím, nijak panicky, ale bojím, nemám z ní zkrátka dobrý pocit a blesky zabíjejí, víc nepotřebuju vědět:-).

1 0
možnosti
Foto

Asi ten strach nemám panicky, když jsem doma. Ale ven by mě nikdo nedostal. Moje sestřenice, ta vždycky úplně blázní až moc. ;-D Děkuji za nasýsnutí.

1 0
možnosti
Foto

O bouřce mi povídej! Dnes opět přišla v noci, já s Rexíkem tradičně trůnila na WC. Ale měli jste tehdy velké štěstí!!

Mimochodem "Jak se máte, Adámkovi";-DR^

1 0
možnosti
Foto

Máme s príma, pohoda klídek tabáček. Tady nad ránem byla také bouřka. Stěhovaly jsme se s Niki k Jarkovi pod deku. A já si vzpomněla na tu hrůzu tehdy. R^8-o

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že ten rám dveří svedl blesk do země. Vštípit mi strach z bouřek se mámě ani babičce nepodařilo (bála jsem se jen jednou, při stanování někde nad dvěma tisícovkami výšky). A to babička vždycky všem nařídila zalézt pod peřinu a modlila se u zapálených svíčiček hromniček. Taky mnohokrát líčila, jak jednou za bouřka šlehaly plameny ze zásuvek. Muselo se stát v padesátkách, máma to už nepamatuje...

2 0
možnosti
Foto

Přesně zalézt do peřin, vždycky kázala i babička-stařenka. Ve stanu? Tož to bych nedala v bouřce. ;-DV

1 0
možnosti
Foto

R^Ty jo, Dani, meli jste kliku. Krom hromosvodu (teda bleskosvodu, aby nekdo nerekl) vas vsechny zachranila poradna porce stesti:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale jo možná, takto vypadá štěstí. Že jsme nevyhořeli a nikomu se nic nestalo. Děkuji za komentář, Honzo.R^:-)

1 0
možnosti

Tak to tedy je příběh hororový, Dano!

Naštěstí s dobrým koncem, když se nikomu nic nestalo. Muž se mi posmívá, že jsem moc opatrná, když zavírám prir bouřce okna i dveře od domu. Ale už jsem toho tolik slyšela, a ani odborníci nevědí, kdy se z "obyčejného" blesku stane kulový.

A pak je tu Eda. Ten se bojí, a ví proč.

(Ari před ním se bál ještě víc).

1 0
možnosti

pardon...při bouřce...

0 0
možnosti

Je to "nedávno" - šedesát pět let. Z elektrické krabice na chodbě vyletěl modrý blesk, jen syčel, v kuchyni se otočil a šupajdil zpět do krabice. Nic neprovedl. Kdyby na víku té krabice nebyly dva otvory, mysleli bychom si, že celá naše rodina měla stejný sen.

2 0
možnosti
Foto

Takže vás také navštívil. Štěstí, že věděl kudy ven. R^V

0 0
možnosti
Foto

když si blesk najde jinou cestu po domě, tak asi bleskosvod nestál za nic.

1 0
možnosti
Foto

Ano to nám došlo. Vždycky jsme si mysleli, že udeří do nejvyššího bodu. Náš dům není tak vysoký jako okolní. A jak se dostal do té kabelovky, když je vedena v zemi. 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik