Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dostali jste moc krásný dárek. Ke vzpomínkám mých babiček se vždycky ráda vracím, alespoň v duchu. Ani jedna bohužel nikdy nic nesepsala, určitě by to stálo za to. Možná bychom mohli dát mojí mámě k letošním osmdesátinám podobný záznamník vzpomínek. Doufám, že nás nepošle k šípku.

R^V

1 0
možnosti
Foto

Pavli zkus to.Děkuji za nakouknutí.Jen mě mrzí, že nemám takové vzpomínky uchované od svých babiček. To by bylo něco. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Někdy ty zážitky zkušenějších a starších přijdou až neuvěřitelné...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, opravdu člověk nechápe, jak mohli fungovat. Bez technických vymožeností. Třeba prát prádlo v zimě v potoku. Pracovat jenom za jídlo pro sebe a děti. Nebo být svobodná matka v té době skoro nemožné přežít.

2 0
možnosti
Foto

Dani, to je nenahraditelný dárek. Rodinný poklad. Díky, že jsi se s námi o tento zážitek podělila a doufám, že i někoho inspirovala. :-)

4 0
možnosti
Foto

Soni, vzpomínky jsou hodně osobní, některé bolestivé. Přesto jsem moc ráda za ten odkaz. Člověk si uvědomí spoustu věcí. Děkuji za reakci. V

1 0
možnosti
Foto

R^Dani, to je moc hezky napsano, dekuji:-)

1 0
možnosti
VF

Zlatá babička V. Já jsem před časem jen heslovitě napsala do sešitu "Chlapi mého života". V levém sloupečku těžký život mého dědy, v pravém co zažil můj tatínek. Dnes jsem si přinesla ten velký sešit a přidám k těm dvěma i syna a to, co ho potkalo. I u něho budou nějaké neveselé věci, ale když si četl dědu a pradědu, viděl, s čím se dá žít a jak se k nepříznivým věcem postavit. Vaší babičce rozumím a přeji vám všem zdraví a pohodu.:-)

6 0
možnosti
Foto

Věruško, děkuji za reakci. Život není jen veselý a všechno k němu patří. Je fajn tu něco zanechat pro naše další pokolení. I oni jednou budou zvědaví, jak jsme žili. V

3 0
možnosti
Foto

Danko, tak to jste dostali opravdu poklad, rodinný poklad. A že budeš pokračovatelkou v této tradici, tomu opravdu věřím a jsem ti za to vděčnáVVV

3 0
možnosti
Foto

To ano, ale bylo by príma kdyby takové vzpomínky napsala i moje mamka. Aby to bylo úplné. V Děkuji

4 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik